Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Sum1

#1
Lainaus käyttäjältä: avtsi - 29.08.22 - klo:10:20
Olisiko kellään GTE omistajalla täällä mahdollisuutta katsoa OBDelevenillä akun energiamäärän kun latausta 100%?

-HV battery charge state
100.0 %
-High voltage battery energy information
6100 Wh
-HV-EM high voltage battery energy information
5900 Wh
#2
Katon tänään illasta -18 mallista.. tuolla pääsee noin 41km ihannekelissä (aurinkoinen +17c) ja jos ilmastointi näyttää <1km
#3
Lainaus käyttäjältä: Sum1 - 24.09.21 - klo:04:10
Onkos muut huomannu näissä gte vehkeissä koneessa/laatikossa kylmänä sellaista kolkotusta tyhjäkäynnin tuntumassa kun hipasee vähän kaasua ja kiekat asettuu takas siihen tyhjäkäynnille?
Eli siis kylmä kone ja käynnistää polttomoottorin "lataus" toiminnolla. Hitusen kun antaa kaasua niin kolkottaa aika voimakkaasti... on kun tikka nakuttas ämpärin pohjaa!
Mitä kylmempi startti niin sitä pahempi!
Sit kun kone lämpiää niin se ääni alkaa hiljalleen hiipua..

Tuossa ääninäyte esim Golf gte 2018 ja 34tuhatta ajettu
https://youtube.com/shorts/2ld6T_EH-rc?feature=share
#4
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
24.09.21 - klo:04:39
Tuossa ääninäyte esim golf gte 2018 ja 34tuhatta ajettu.
https://youtube.com/shorts/2ld6T_EH-rc?feature=share
#5
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
24.09.21 - klo:04:15
Onkos muut huomannu näissä gte vehkeissä koneessa/laatikossa kylmänä sellaista kolkotusta tyhjäkäynnin tuntumassa kun hipasee vähän kaasua ja kiekat asettuu takas siihen tyhjäkäynnille?
Eli siis kylmä kone ja käynnistää polttomoottorin "lataus" toiminnolla. Hitusen kun antaa kaasua niin kolkottaa aika voimakkaasti aina kun tippuu takas tyhjäkäynnille... on kun tikka nakuttas ämpärin pohjaa!
Mitä kylmempi startti niin sitä pahempi!
Sit kun kone lämpiää niin se ääni alkaa hiljalleen hiipua..
#6
Onkos muut huomannu näissä gte vehkeissä koneessa/laatikossa kylmänä sellaista kolkotusta tyhjäkäynnin tuntumassa kun hipasee vähän kaasua ja kiekat asettuu takas siihen tyhjäkäynnille?
Eli siis kylmä kone ja käynnistää polttomoottorin "lataus" toiminnolla. Hitusen kun antaa kaasua niin kolkottaa aika voimakkaasti... on kun tikka nakuttas ämpärin pohjaa!
Mitä kylmempi startti niin sitä pahempi!
Sit kun kone lämpiää niin se ääni alkaa hiljalleen hiipua..
#7
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
10.05.21 - klo:12:16
Lainaus käyttäjältä: Late1981 - 10.05.21 - klo:08:49
Paljonko korjauksesta köyhtyy?
En nähnyt laskelmaa koska lasku menee rinta-joupille.. Tutkintaan meni koneesta kuuluvan rolinan takia, ja äänen suunta näyttäs olevan siellä vauhtipyörän suunnilla joten sekin mukana tuossa laskelmassa.
K-kaaran tiskillä kerto sen verran että menee toista päivää töissä.. kai se lähempänä 3000â,¬ on koska vauhtipyörä maksaa marmorilla jo noin 900â,¬
#8
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
10.05.21 - klo:01:47
Lainaus käyttäjältä: jarmoke - 03.05.21 - klo:16:06
2018 GTE meni nyt huoltoon "vaihteiston lähellä olevan öljyvuodon" vuoksi - tätä tuntuu näissä olevan.
... ...

Selviskö mistä vuotaa? Itellä kans havaittu vuotoa gte golffissa  ja huoltomies esitteli jotain kuvia pulteista missä tehtaalla huonosti laitetut tiivisteliimat..?
Mutta sitten remppahinnan laskelman jälkeen olikin syyksi laitettu kampiakselin tiiviste.. Eikös tollanen pulttien vuoto pitäs mennä valmistajan piikkiin?
#9
Kukas näitä ohjelmia nyt tekee suomessa että sais kaikki irti tollasesta vehkeestä?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy