Moikka,
Audi a4 b7 1.9tdi brb kävi turbon vaihdossa jonka jälkeen alkoi kova savutus, sitä tutkivat huollossa ja epäilivät ensin viallista turboa sen jälkeen huohotin tukosta mutta kummastakaan ei löytynyt vikaa.(päällisin puolin tutkivat turboa) Öljytikusta tulee höyryä sen verran että tikku ei pysy kunnolla paikoillaa ajon aikana. Sotkee moottori tilaa jonkin verran.
Olisko jotain elvytys keinoa tuohon savutukseen, rvs/forte? tai mistä saattaisi johtua tuo höyryn tuleminen tuolta tikun paikasta?
Vähän epätoivonen olo kun tuli jouluna ostettua liikkeestä auto ja kahen viikon sisään joutu vaihtamaan laturin, moniiurahihnan, kiristimen, akun ja turbon yliahtaminen tuli mukaan kuvioihin tai ekan kerran huomasin silloin kun veti limb modeen. Nyt on pelkästään noihin korjauksiin menny 1500e rahaa....Myyjäliike ei ota kantaa korjauskuluihin tai vikoihin.
Ja tosiaan tollasta savutusta ei ollut ennen turbon vaihtoa ollenkaan, öljyä huomasin että välillä oli tullun moottorin päälle.
Audi a4 b7 1.9tdi brb kävi turbon vaihdossa jonka jälkeen alkoi kova savutus, sitä tutkivat huollossa ja epäilivät ensin viallista turboa sen jälkeen huohotin tukosta mutta kummastakaan ei löytynyt vikaa.(päällisin puolin tutkivat turboa) Öljytikusta tulee höyryä sen verran että tikku ei pysy kunnolla paikoillaa ajon aikana. Sotkee moottori tilaa jonkin verran.
Olisko jotain elvytys keinoa tuohon savutukseen, rvs/forte? tai mistä saattaisi johtua tuo höyryn tuleminen tuolta tikun paikasta?

Vähän epätoivonen olo kun tuli jouluna ostettua liikkeestä auto ja kahen viikon sisään joutu vaihtamaan laturin, moniiurahihnan, kiristimen, akun ja turbon yliahtaminen tuli mukaan kuvioihin tai ekan kerran huomasin silloin kun veti limb modeen. Nyt on pelkästään noihin korjauksiin menny 1500e rahaa....Myyjäliike ei ota kantaa korjauskuluihin tai vikoihin.
Ja tosiaan tollasta savutusta ei ollut ennen turbon vaihtoa ollenkaan, öljyä huomasin että välillä oli tullun moottorin päälle.
