Multivaniin piti lisätä nestettä 2vko:n välein 2v sitten. Laitoin silloin, vaan en muista ,oliko holts, tai joku muu? nesteenä, ei paloja. Nyt vain seurailen nesteen pintaa paisuntasäiliössä. Ja se "paikka-aine" laitetaan suoraan kiertoon, ei paisuntasäiliöön.
