Pitää vielä tarkentaa myyjältä tämä auto mistä moottori on irroitettu. Eli ei kannata alkaa purkamaan keulaa edestä jotta saisi siihen suuntaan koneen pois? Eli apurunko irti ja alakautta on siis järkevin? Netistä löytyi jokin video jossa kaveri sai b8 korisesta 2.0 bensamoottorin irti ilman vaihteistoa yläkautta ja keulaa purkamatta. Tämä vain näytti melko värkkäykseltä, niin siksi kyselen.
