Terve,
Töistä lähtiessä -16 vm GTE Passatti antaa näytölle vikailmoituksen: Vika: hybridijärjestelmä. Seis!
Lataan siis töissä autoa latausasemasta type 2 - type 2 -johdolla ja max latausvirta on säädetty 13A.
Pystyn lähtemään autolla liikkeelle ja vika häviää kun käynnistän auton uudelleen.
Kotona taas lataan autoa schuko - type 2 -johdolla niin ikään 13A eikä auto töihin lähtiessä anna vikailmoituksia.
Akku on noin puolillaan latauksen alkaessa sekä kotona,että töissä. alempi varausaste on 90% ja ylempi 100%.
Koitin googlesta kaivella, mutta eteen ei ole vastaavanlaista tilannetta tullut. Muissa tilanteissa on auto viety lavetilla "bootattavaksi".
Onko muille tullut kyseistä tilannetta vastaan?
Töistä lähtiessä -16 vm GTE Passatti antaa näytölle vikailmoituksen: Vika: hybridijärjestelmä. Seis!
Lataan siis töissä autoa latausasemasta type 2 - type 2 -johdolla ja max latausvirta on säädetty 13A.
Pystyn lähtemään autolla liikkeelle ja vika häviää kun käynnistän auton uudelleen.
Kotona taas lataan autoa schuko - type 2 -johdolla niin ikään 13A eikä auto töihin lähtiessä anna vikailmoituksia.
Akku on noin puolillaan latauksen alkaessa sekä kotona,että töissä. alempi varausaste on 90% ja ylempi 100%.
Koitin googlesta kaivella, mutta eteen ei ole vastaavanlaista tilannetta tullut. Muissa tilanteissa on auto viety lavetilla "bootattavaksi".
Onko muille tullut kyseistä tilannetta vastaan?
