E: Apu löytyi
Hei!
Ehtisikö joku lukea tänään vikakoodit Golf GTE 2016, asun itse Länsi-Helsingissä, mutta 50 kilsan säteellä voisin liikkua.
Ilmastoinnissa ihme häikkää niin olisi kiva saada koodit, laita vaikka yv:llä numero niin soittelen.
Kiitos,
Kaius
Hei!
Ehtisikö joku lukea tänään vikakoodit Golf GTE 2016, asun itse Länsi-Helsingissä, mutta 50 kilsan säteellä voisin liikkua.
Ilmastoinnissa ihme häikkää niin olisi kiva saada koodit, laita vaikka yv:llä numero niin soittelen.
Kiitos,
Kaius
