Joo, onhan tuo tikku paljon nopeampi. Kyynärnojan alla on yksi usb-c paikka, joten se on mukavasti poissa tieltä. Uskoisin myös, että tuskin tuota tukea on huononnettu eli tilailen varmaan 64Gt tikun ja käyn sitten vaikka testaamassa sen, kun ei tuo tikku nyt maksa kuin 15â,¬.
