Tuli ostettua 3-puolainen monitoimiratti airbagineen kaikkineen ja tarkoituksena on vaihtaa minun nykyinen 4-puolainen napiton ratti 3-puolaiseen monitoimirattiin, tarvitsenko jotain muuta osia kyseisen ratin lisäksi että saan ratin ja sen napit toimimaan?
