Vika korjattu. Oli ohjelmassa jotakin hämminkiä, vcds sai koodailtua kuntoon.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - ArttukiiSivuja1
#1
Moottori ja voimansiirto / Vs: Audi a4 b6 ESP ongelma22.11.20 - klo:20:59
Vika korjattu. Oli ohjelmassa jotakin hämminkiä, vcds sai koodailtua kuntoon.
#2
Moottori ja voimansiirto / Vs: Audi a4 b6 ESP ongelma06.11.20 - klo:16:08
Kyllä. Tilasin nyt taakse uudet renkaat jos kulutuspintojen ero sekoittaa abs boksin. Hakuammuntaa muttei muutakaan tule mieleen.
#3
Moottori ja voimansiirto / Vs: Audi a4 b6 ESP ongelma06.11.20 - klo:06:21
Vcds koodit luettu ja sama koodi moottoripuolelta kun tuolla omalla "perunalla". Abs puolelta koodi 18256 - " check dtc memory of engine controller " ja 01486 "system function test activated 35-10 --- intermittent "
Yhteyden saa abs yksikköön ja toimii kuten pitääkin vcds testien perusteella eli en kyllä toimivaa boksia lähde vaihtamaan 1400e hintaan mitä osa marmorilla maksoi 😅 Mutta ideat kuitenkin loppu tällähetkellä #4
Moottori ja voimansiirto / Vs: Audi a4 b6 ESP ongelma29.10.20 - klo:15:45
Ok. Selvittelen koodit ja palaan asiaan.
Onko suomessa ketään joka noita korjaa vai hankinko purkuautosta vastaavanlaisen abs purkin jos vika löytyy sieltä? #5
Moottori ja voimansiirto / Audi a4 b6 ESP ongelma28.10.20 - klo:23:00
Eli audissa esp valo palaa. Onko abs esp tietäjää/osaajaa foorumilla?
Antaa P1606 vikakoodin "Rough Road / Spec Engine Torque ABS-ECU Electrical Malfunction" Netistä ei ihan hirvittävästi tuolle koodille mitään ratkaisua löytynyt Abs toimii jarruttaessa. Jarruvalon katkaisija vaihdettu. #6
A4 B6/B7 (01–07) / Vs: Audi a4 1.8tq Ahto-ongelma11.07.20 - klo:15:19
Hukkaportin tangon tiukkaus ja katalysaattorin puhistelu paineilmalla auttoi jos joku nyt saman ongelman kanssa sattuu painimaan
#7
A4 B6/B7 (01–07) / Audi a4 1.8tq Ahto-ongelma08.07.20 - klo:00:07
Elikkäs.. 1.8t avj vakiona ahtoi 0.6bar, eilen laitettu ohjelma jolla pyynti 0.95bar mutta paineet ei tuon vakion 0.6 yli nouse kuitenkaan. Tenkua tullut lisää kuitenkin kasvaneen polttoainemäärän myötä. Bypass käytetty auki, ei alipaineella auennut mutta ei ainakaan puhaltamalla vuotanut. Uusi TT.n bypass kuitenkin tulossa. Hukkaportin kellolle syötin paineilmaa ja aukesi normaalisti. Ajettu letku irti hukkaportin kellolta, silti 0.6bar vaikka pitäisi ahtaa vaikka ittensä rikki? Ahtoletkut silmin nähden ehjät, painetestiä ei kuitenkaan viellä ole tehty kun ei suhise ajossa. Onko enään muuta mahdollisuutta kun ettei ahtimessa vaan riitä tuotto enään noilla kilometreillä enempään?
Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |