Miten tämän kanssa kävi?
Ei tule omasta (-15 B8 2.0 TDI) enää edes rukoilemalla vyö rullasta ulos.
Löytyykö jostain/joltain ohjetta takaluukun sisustan purkamiseen, kun ihan ei niiden näkyvillä olevien torxien avaaminen riitä että lähtisi muovit aukeamaan? 🙁
Ei tule omasta (-15 B8 2.0 TDI) enää edes rukoilemalla vyö rullasta ulos.
Löytyykö jostain/joltain ohjetta takaluukun sisustan purkamiseen, kun ihan ei niiden näkyvillä olevien torxien avaaminen riitä että lähtisi muovit aukeamaan? 🙁
