Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - emmej

#1
Nyt kaksi kertaa kesken ajon vilahtanut näytöllä ”varoitus ilmoitus”. Sitä ei ehdi lukemaan ollenkaan. On siis sekunnin näkyvissä.
Mikään merkkivalo ei tästä syty.
Voiko itse tarkistaa jostain, vai pitääkö viedä vikalukuun? Ymmärtääkseni vikaluku on järkevää vain jos merkkivalo palaa?
#2
Minulla saman vuosimallin Polo ja oikealta edestä kolisee. Tarkistettu vakaajat ym. mutta huoltomies ei osannut sanoa kolinalle syytä. Ehdotti katsastuskonttorissa käymistä ja siellä tarkastamista. Mistä lie johtuu ???
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy