Nyt kaksi kertaa kesken ajon vilahtanut näytöllä ”varoitus ilmoitus”. Sitä ei ehdi lukemaan ollenkaan. On siis sekunnin näkyvissä.
Mikään merkkivalo ei tästä syty.
Voiko itse tarkistaa jostain, vai pitääkö viedä vikalukuun? Ymmärtääkseni vikaluku on järkevää vain jos merkkivalo palaa?
Mikään merkkivalo ei tästä syty.
Voiko itse tarkistaa jostain, vai pitääkö viedä vikalukuun? Ymmärtääkseni vikaluku on järkevää vain jos merkkivalo palaa?
