Täällä ollut sama vika päällä jo vuorokauden. Alkaa ottamaan päähän tämä sähläys.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - SAMIKO78Sivuja1
#1
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Connect26.12.21 - klo:12:41
Täällä ollut sama vika päällä jo vuorokauden. Alkaa ottamaan päähän tämä sähläys.
#2
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)29.11.21 - klo:23:10Lainaus käyttäjältä: jukkanen - 29.11.21 - klo:12:22 Jyväskylässä Mittarihuolto Hienola. Mulla siis tavalliset ledit, jos full/matrix niin hinta voi olla eri tai siis en sitä tiedä. #3
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)29.11.21 - klo:12:01Lainaus käyttäjältä: Magnificent 13 - 08.09.21 - klo:16:27 Minäkin tätä selvittelin aikani ja tulin sitten kysyneeksi ajoneuvoelektroniikkaa asentavalta erikoisliikkeeltä tätä asiaa. Johtosarjan kytkentä, koodaus ja tarvikkeet oli 250â,¬. Ruuvasin vain itse lampun kilpitelineeseen. En alkanut arpomaan sen enempää. ![]() #4
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon e-Hybrid (PHEV)29.11.21 - klo:11:55
Tuo latausluukun tappi täälläkin jäässä useaan eri otteeseen. Samalla huomasin ettei viimeisen sulamisen jälkeen luukku mennyt enää kiinni. No se tapin vastakappaleen muovilärpäke taipunut taaksepäin ja näin ollen ei tappi sulana painu pohjaan asti. Luukun muovi irti ja sen väliin täytettä hetkeksi, kun huoltoon vielä 2 viikkoa aikaa. On nämä melkoisia tekeleitä.
![]() Melkein kaikki muutkin lastentaudit esiintynyt jo tässä yksilössä, nyt kohta 25k rullattu. #5
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat28.10.21 - klo:00:10
Tämäkin viestiketju alkaa muistuttaa vikabingoa.
Omassa työkulkineessa nyt 20000km takana ja seuraavat ongelmat on esiintyneet ja osa esiintyy edelleen. Oikea sumuvalovika. Kerran jo korjattu, esiintyy satunnaisesti edelleen. Ilmeisesti ominaisuus. Kessy toimii aurinkoisella kuivalla kelillä, jos tauko tuuletus/lämmitys ei ole päällä. Muutoin toimii ehkä. Ei tunnista liikennemerkkejä tai näyttää ne väärin. Peilit ei välillä käänny lukituksen jälkeen takaisin ajoasentoon jos lämmitys/tuuletus päällä joko appista laitettuna tai ajastettuna. Ajastettu lämmitys aktiivisena hävittää satunnaisesti verkkoyhteyden. Yhteys palautuu välittömästi jos ottaa ajastuksen pois autosta. SOS painike herja tuli kerran. Infonäyttö buuttailee välillä itsensä pimeäksi. Saattaa jumittaa itsensä muutaman boottauksen ajaksi. Aktiivivakkari heittää itsensä pois päältä jos taivas näyttää siltä että saattaisi ehkä alkaa huomenna satamaan. Jotain saatoin jo unohtaa, mutta näitä "ominaisuuksia" on aika paljon ja huollossa vaan levitellään käsiä. #6
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Connect26.10.21 - klo:10:02
Ei toimi connect täälläkään. Tasaisesti ollut toimimaton ehkä kerran kuukaudessa ja nyt lämmityskauden alkajaisiksi on ollut pimeänä noin joka toinen päivä. Tänään auto heitti minut pihalle pääkäyttäjä profiilista ja ei millään takaisin. On tämä aika harjoittelua ja K Auto ei edes vastaa puheluihin.
#7
Superb III (15-) / Vs: Sähkötoiminen takaluukku ei toimi10.11.19 - klo:02:48Lainaus käyttäjältä: naksumika77 - 14.07.19 - klo:16:35 Minulla -17 mallinen combi työajokkina. Oireet oli viime talvena alkuun samanlaiset. Välillä nousi ja laski miten sattuikaan. Luukun kytkin välillä ihan mykkänä, 4 kertaa merkkiliikeessä ihmettelyä ja kytkimen, luukun johtosarjan yms muiden nippeleiden vaihtoa. Vika paljastui sitten lopulta. Apukuskinpuoleisen luukun valon tiiviste oli viallinen(onneksi meni takuisiin kaikki rempat), sieltä tivutti tai pikemminkin vuoti vettä luukun sisälle, hapetti johtosarjat ja kytkimen. SIellä oli välillä ollut enemmän vettä kontin pohjalla, kun sinne menevä vesi alkoi sulaa ja poistumisreiät luukussa jäässä. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |