Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Skodakuljettaja

#1
Lainaus käyttäjältä: M_M - 01.12.20 - klo:20:06
Manuaali-ilmastoinnin kanssa se voisi tosiaan onnistua. Puhaltimen moottorin syöttö tulee puhallinnopeuden kytkimen vitospinniin jossa on puna-valkoinen johto. Kun siihen tuuppaa jännitettä, niin puhallin varmaankin pyörii silllä nopeudella joka on kytkimestä asetettu.
Tätä minä juuri hain kiitos!. Huonosti kun näistä on tarjolla asennusohjeita tai kytkentäkaavioita
#2
Lainaus käyttäjältä: duke7 - 01.12.20 - klo:17:42
Sellaista et saa. Sen ipcu-releen voi kyllä ohjelmoida haluamalleen puhallusnopeudelle.
Ja ennen auton sammutusta lämmöt täysillä tuulilasille niin on mahdollisimman tehokasta kabiinin lämmitys ja lasin sulatus. Läpät siis on siinä asennossa mihin ne jää niin siksi tuosta on hyötyä.
Tarvitseeko manuaali ilmastoidutkin en ipcu releen. Milla on auto siis Octavia 2  vuosimallia. 2004 ja tosiaan manuaali ilmastointi
#3
Lainaus käyttäjältä: duke7 - 01.12.20 - klo:17:42
Sellaista et saa. Sen ipcu-releen voi kyllä ohjelmoida haluamalleen puhallusnopeudelle.
Ja ennen auton sammutusta lämmöt täysillä tuulilasille niin on mahdollisimman tehokasta kabiinin lämmitys ja lasin sulatus. Läpät siis on siinä asennossa mihin ne jää niin siksi tuosta on hyötyä.
[/quote/]
Tarvitseeko manuaali ilmastoidutkin en ipcu releen. Milla on auto siis Octavia 2  vuosimallia. 2004 ja tosiaan manuaali ilmastointi
#4
Lainaus käyttäjältä: M_M - 01.12.20 - klo:09:30
Nyt en ihan ymmärrä kysymystä, mikä säätö pitää saada toimimaan ja mistä kytkimestä? Jos meinaat että puhaltimen kytkimen asento vaikuttaisi esilämmityksen aikaiseen puhallusnopeuteen, niin se ei taida olla mahdollista ollenkaan.

Jos jotain muuta, niin mitä?

Siis tarkoitin että puhaltimen kytkimestä toimii säätö kun Webasto pöhöttää. Että jos on säädetty 2 asentoon niin puhaltaa juuri sillä nopeudella
#5
Sisätilan puhaltimen kytkeminen Skoda octaviaan jossa on manuaali ilmastointi. Mihin se kannattaa kytkeä että saisi säädön pelaamaan kytkimestään?
#6
Tervehdys.

Kokemuksia kaivataan webaston jälkiasennuksesta.
Elikkäs autoni on Skoda octavia 2 vuosimallia 04 ja 1.9tdi. Mieleeni juolahti että haluaisin asentaa webaston ja lähettyviltä sattui löytymään 08 octaviasta purettu thermo top v malli, eli se alkuperäis asennettu väyläohjattu peijooni.

Omassa autossa ei ole koskaan ollut webastoa ja on manuaali ilmastoinnilla.
Miten asiaa kannattaisi lähestyä, onnistuuko saada toimimaan ilman väylää. Johtosarja siis puuttuu vielä. Poltin ja pumppu ja ovaalin muotoinen kello löytyy.

Toivottavasti jollain olisi kokemusta tästä, olen koittanut netistä hakea mutta en ole tietoa löytänyt.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy