Lainaus käyttäjältä: M_M - 01.12.20 - klo:20:06Tätä minä juuri hain kiitos!. Huonosti kun näistä on tarjolla asennusohjeita tai kytkentäkaavioita
Manuaali-ilmastoinnin kanssa se voisi tosiaan onnistua. Puhaltimen moottorin syöttö tulee puhallinnopeuden kytkimen vitospinniin jossa on puna-valkoinen johto. Kun siihen tuuppaa jännitettä, niin puhallin varmaankin pyörii silllä nopeudella joka on kytkimestä asetettu.
