Käytetyn GTE:n hankinta mielessä ja askarruttaa onko webasto pakkohankinta GTE:hen?
Kun auto on latauspiuhassa, lämmittääkö samalla myös sisätilat vai onko latausjohdin puhtaasti akkujen lataamiseen (ja akkujen lämmittämiseen niiden latautuessa)?
Kun auto on latauspiuhassa, lämmittääkö samalla myös sisätilat vai onko latausjohdin puhtaasti akkujen lataamiseen (ja akkujen lämmittämiseen niiden latautuessa)?
