Kiinnostaisi kokeilla omaan Passattiin lisäpotkua ohjelmoinnilla. Auto on B8 2015 1.6 TDI automaattilaatikolla.
Optimoiautosi.fi tarjoaa 390eurolla lisävoimaa 120hv-->150hv ja vääntöä 250nm -> 305nm.
Onko tässä mitään järkeä vai meneekö rahat hukkaan tai tuottaako tehonlisäys vain ennenaikaisia remontteja ts. kestääkö laatikko ja kytkin lisätehoa?
Optimoiautosi.fi tarjoaa 390eurolla lisävoimaa 120hv-->150hv ja vääntöä 250nm -> 305nm.
Onko tässä mitään järkeä vai meneekö rahat hukkaan tai tuottaako tehonlisäys vain ennenaikaisia remontteja ts. kestääkö laatikko ja kytkin lisätehoa?

onneksi se on kuitenkim alareunassa ja suht huomaamaton. 