Elehuoltoon lähetin airbagin boksin korjattavaksi ja ongelma poistui. 190 tuli hintaa posteineen.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - Jugi735Sivuja1
#1
Transporter T4 / Vs: Airbag valo01.12.20 - klo:12:50
Elehuoltoon lähetin airbagin boksin korjattavaksi ja ongelma poistui. 190 tuli hintaa posteineen.
#2
Transporter T4 / Vs: Airbag valo23.11.20 - klo:19:20
Vcds antoi vikakoodin 65535. Eli ilmeisesti tuo ohjain boxi.
#3
Transporter T4 / Vs: Airbag valo20.11.20 - klo:17:22
Autocomilla katottu.. Pitäneepä jostain kaivaa toiset lukuvehkeet ja kattoo uusiks 😃
#4
Transporter T4 / Airbag valo20.11.20 - klo:14:07
Tosiaan airbag valo palaa eikä tahdo sammua.... Vikakoodin antaa että mittarin ohjainlaite ja jatkuva vika. Onko siis kenties vika mittarissa ? Onko kellään ollut moista vikaa ?
#5
Transporter T4 / T4 syncro taka vetarin murros04.10.20 - klo:17:30
Moi !
Laukesi oikealta takaa ulompi murros. Tallin perukoille oli jäänyt yksi ulompi etupään murros mutta siinä onkin isompi tuo booritus niin ei käynyt paikalleen. Mistähän moisen osan mahtaa löytää kun netissäkään ei juuri aiheesta ole tietoa ? Auto siis T4 1999 2,5 tdi syncro. #6
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia 3 jakohihnan vaihto31.01.20 - klo:15:33
Kiitos tarjoukseta ! Sen verran tulee kuitenkin matkaa pk seudulle että joutuu oman ostamaan 😃
#7
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia 3 jakohihnan vaihto30.01.20 - klo:19:52
Kiitä tästä ! Pitänee vielä tilata tuo lukitus sarja niin pääsee vaihtohommiin !
#8
Octavia III (13-19) / Octavia 3 jakohihnan vaihto30.01.20 - klo:14:41
Moi !
Edessä olisi jakohihnan vaihto ( octavia 2014 1,6d greenline ). Voiko vaihdon yhteydessä mennä tuo pumpun ajoitus jotenkin pieleen että tarvisi käyttää piuhan päässä ? Vaikka ilmeisesti kampiakselin ja nokan lisäksi myös lukitaan tuo pumppu jolloin se ei liiku mihinkään suuntaan ? #9
Octavia III (13-19) / Vs: Radiosta hävisi äänet. Octavia 201418.07.19 - klo:18:28
Toki on järjettömän hintainen tuo uusi mutta mielestäni tuo korjaus oli edullinen. Toki saisi jälkiasennettuna radion ja johtosarjan halvimmillaan 200e mutta oot sitte ilman kosketusnäyttöä hienoine toimintoineen. Nyt selvisi reilulla 500e ja kaikki on alkuperäistä ja näkee isolta näytöltä kulutukset,radiokanavat ja pääsee kätevästi muuttamaan auton asetuksia.
#10
Octavia III (13-19) / Radiosta hävisi äänet. Octavia 201418.07.19 - klo:11:10
Moi !
Ajattelin kirjottaa kokemukseni asiasta jos siitä jollekkin sattuisi olemaan apua mikäli kohtaa saman ongelman. Tosiaan kyseessä octavia mallia 2014 1,6 greenline. Eli radio rupesi välillä ihmeellisesti särisemään/suhisemaan mitä kesti muutamia sekuntteja kerrallaan jonka jälkeen taas toimi normaalisti ja äänenlaatu oli taas normaali.. Tuota edellä mainitsemaa kesti noin 4kk. Sitten hävisi äänet kokonaan mutta palautuivat 2 kertaa noin minuutin ajaksi. Kokeiltu myös aux johdon ja bluetoothin avulla puhelimesta soittaa musiikkia tuloksetta. Ainut mistä kantautui ääntä oli parkkitutkan piipitys.. Tuota jaksoa kesti noin 2 kk jonka jälkeen vein auton merkkiliikkeeseen vikakoodin lukuun jonka diagnoosi oli ohjain yksikkö hanskalokerossa eli sama moduuli missä sijaitsee myös cd asema osanumerolla (5E0035043B) . Uuden hinta oli hieman yli 3000e ja vaihto osana 2900e. Kävin näyttämässä boksia paikallisessa elektroniikka korjaamossa missä todettiin että suomessa tuskin kukaan pystyy tätä avaaman rikkomatta ja diagnosoimaan mitään saatikka korjaamaan...korkeitaan koodata uudestaan ilman takuita mutta mitäpä koodaus auttaa jos vika on jossain komponentissa ja silti maksat muutaman satasen. Mutta sitten löysin googlettamalla yrityksen saksasta ja lähestyin heitä sähköpostilla. Sielä sanoivat pystyvänsä korjaamaan ja sen jälkeen vielä testaamaan laitteen toimivuuden. Mikäli ei sielä saataisi toimimaan ei jäisi itselle kuin postimaksut eli noin 30e per suunta. Paketin siis lähetin ja reilun viikon päästä se saapuikin jo takaisin ja taas toimii ! Hintaa tuli posteineen 567e. Ecu.de on firma jonka kautta homma siis hoitui. #11
Touareg / Touaregin jousitus09.07.19 - klo:15:09
Moi !
Tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin... Onko aina ilma alustalla olevassa touaregissa tason säätö nappi siinä keskikonsolissa ? Eli jos säädintä ei ole niin onko aina rautajouset ? Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |