Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Doctha

#1
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
21.06.19 - klo:13:52
Onko kokemuksia GTE:n latausluukun ja sen lukitusmekanismin uusimisesta? Toteutus on melko heppoinen ja muovinen, ja omasta autosta se taisi nyt lopullisesti hajota. Ensin ei meinannut aueta millään (lukitustappi jäi jumiin kiinni-asentoon) ja nyt lukitustappi ei enää pyörikään liikkuessaan kuten ennen eikä latausluukku näin ollen lukkiudu. Turhauttava rimpula koko luukku muuten hienossa autossa.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy