Onko kokemuksia GTE:n latausluukun ja sen lukitusmekanismin uusimisesta? Toteutus on melko heppoinen ja muovinen, ja omasta autosta se taisi nyt lopullisesti hajota. Ensin ei meinannut aueta millään (lukitustappi jäi jumiin kiinni-asentoon) ja nyt lukitustappi ei enää pyörikään liikkuessaan kuten ennen eikä latausluukku näin ollen lukkiudu. Turhauttava rimpula koko luukku muuten hienossa autossa.
