Pahoittelen jos on väärä topic tähän, mutta en oikein paremmin aiheeseen sopivaa löytänyt.
tarkoituksenani on hakea vm. 2015-16 Passat Ruotsista. Osaako joku sanoa, mistä valmistusviikosta/vuosimallista eteenpäin valikoiden kieli on vaihdettavissa suomeksi?
Jos jollain on antaa muitakin vinkkejä, mitä B8:sta kannattaa tsekata, niin otan mielelläni vinkkejä vastaan. Vaihtoehdot ovat tällä hetkelle GTE ja 2.0 diesel 190 hv koneella ja DSG:llä molemmat vaihtoehdot.
tarkoituksenani on hakea vm. 2015-16 Passat Ruotsista. Osaako joku sanoa, mistä valmistusviikosta/vuosimallista eteenpäin valikoiden kieli on vaihdettavissa suomeksi?
Jos jollain on antaa muitakin vinkkejä, mitä B8:sta kannattaa tsekata, niin otan mielelläni vinkkejä vastaan. Vaihtoehdot ovat tällä hetkelle GTE ja 2.0 diesel 190 hv koneella ja DSG:llä molemmat vaihtoehdot.

