Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - soothammer

#1
Löytyskö Jyväskylästä vag-comin omistavaa henkilöä.Pitäis seatista 1.9tdi saada suuttimien korjausarvot tietoon.040-5357297 -Marko
#2
Onko kellään tullut vastaavaa vaivaa eteen, eli lasinpyyhkijät menee aina huoltoasentoon,esim kun tihku on päällä pyyhkijät menee a-pilarin viereen ihan nätististi ja toimii niin kuin pitää.Sitten kun sammuttaa pyyhkijät ,niin ne siirtyy huoltoasentoon.Mikähän niitä riivaa.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy