Liotus on helpo tehdä kotipihalla mikäli pystyy laskemaan öljyt pois, koska öljyt ja suodatin täytyy vaihtaa liotuksen jälkeen.
Suuttimet lähtee helposti irti, mäntien päälle ei kannata tiputella ylimääräistä sinne kuulumatonta.
Meidän Audin kulutus on jonkin verran noussut pesun jälkeisestä tilanteesta.
Heti pesun jälkeen ekat 7tkm meni noin 0,2l/1000km, nyt kulutus on noin 0,4l/1000km, pesun jälkeen on ajettu 11tkm. Kokonais kilsat on 229tkm.
Joten pysyvä korjaus ei ole, ja lisäksi pelkään tilanteen pahentuvan pakkasten tullessa ja talvella tulee muutenkin lyhyttä ajoa.
Täytynee vissiin ne männät vaihtaa, koska renkaat on kuluneet ja heikot, kuten mruotz ja JuspeC7 aikaisemmin mainitsivat.
Mitä korjauksen kannattavuuteen tulee, niin jokainen miettii omalle kohdalle.
Auton arvo kunnossa 10kâ,¬, viallisena 5-6kâ,¬, remontti 3-4kâ,¬, yhteensä 10kâ,¬, mutta mitä saat tilalle tolla rahalla?
Kone kuntoo ja kovaa ajoa pari vuotta, niin tuo raha on jo säästynyt arvonalentumisesta.
Toki tämä päätee vain jos autosi on muutoin kunnossa.
Suuttimet lähtee helposti irti, mäntien päälle ei kannata tiputella ylimääräistä sinne kuulumatonta.
Meidän Audin kulutus on jonkin verran noussut pesun jälkeisestä tilanteesta.
Heti pesun jälkeen ekat 7tkm meni noin 0,2l/1000km, nyt kulutus on noin 0,4l/1000km, pesun jälkeen on ajettu 11tkm. Kokonais kilsat on 229tkm.
Joten pysyvä korjaus ei ole, ja lisäksi pelkään tilanteen pahentuvan pakkasten tullessa ja talvella tulee muutenkin lyhyttä ajoa.
Täytynee vissiin ne männät vaihtaa, koska renkaat on kuluneet ja heikot, kuten mruotz ja JuspeC7 aikaisemmin mainitsivat.
Mitä korjauksen kannattavuuteen tulee, niin jokainen miettii omalle kohdalle.

Auton arvo kunnossa 10kâ,¬, viallisena 5-6kâ,¬, remontti 3-4kâ,¬, yhteensä 10kâ,¬, mutta mitä saat tilalle tolla rahalla?
Kone kuntoo ja kovaa ajoa pari vuotta, niin tuo raha on jo säästynyt arvonalentumisesta.
Toki tämä päätee vain jos autosi on muutoin kunnossa.





