Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 07.01.19 - klo:14:50
Suosittelen lataamaan akun ja lämmittämään auton niin, että kaikki on lämmintä kun lähtee liikkeelle. Näin sähköä riittää selvästi pidemmälle.
Hyviä vinkkejä. Pitää kokeilla. Tokihan tämä ottaa aikansa, ennen kuin saa juonesta kiinni ja osaa auton kanssa pelata, mutta hauskaahan se on opetella ja optimoida.
Mitenkäs kokeneemmat kuskit tuon lämmityksen hoidatte? Käytättekö ajastettua latausta + lämmitystä vai webastoa? Itse olen kokeillut pari kertaa tuota ensimmäistä +19 asteen asetuksella ja selvästi kaipaa korkeampaa asetusta, että olisi kunnolla lämmin. Webasto lämmittääkin sisätilat sitten muutamassa minuutissa.
Ja ilmeisesti nastat on no-no. Kitkat lienevät parempi vaihtoehto?
