Kiitos
Täytyypä kokeilla. Mitä moodit D ja B takoittavat ja mitä vaikuttaa ajamiseen.
Täytyypä kokeilla. Mitä moodit D ja B takoittavat ja mitä vaikuttaa ajamiseen.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - haukkariSivuja1
#1
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE08.03.19 - klo:14:49
Kiitos
Täytyypä kokeilla. Mitä moodit D ja B takoittavat ja mitä vaikuttaa ajamiseen. #2
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE04.03.19 - klo:21:36
Moron
Eskettäin hankittu GTE Passat 2016.Hino peli mutta... Onko normaalia että sähköllä ajettaessa ( ei aina) kaasulta jalan nostaessa pois auto lataa täydellä teholla akkuja siis jarruttaa voimakkaasti vaikka ei koske jarrupolkimeen.Tämä siis normaali ajossa tasaisellakin ilman ACC, Sitten kun auton sammuttaa ja kytkee virrat toiminta on kuten ennenkin eli lataus jarruaa painettaessa, Toiminta on tullut esiin sekä tyhjillä että täysillä akuilla. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |