Jetta mk6, pitäs tsekata / nostaa ajovalojen jännitteitä. Vaihoin 65W "offroad" Osramit keulalle ja edelleen *kusenkeltaiset" ts. ei kyllä paljoa nää...
Oulun seudulla.
t:Esa
Oulun seudulla.
t:Esa
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - espeliiniSivuja1
#1
VCDS (VAGCOM) / Vs: VAGCOM auttajaa tarvitaan27.11.18 - klo:16:08
Jetta mk6, pitäs tsekata / nostaa ajovalojen jännitteitä. Vaihoin 65W "offroad" Osramit keulalle ja edelleen *kusenkeltaiset" ts. ei kyllä paljoa nää...
Oulun seudulla. t:Esa #2
Golf / Jetta V (03–08) / Vs: Golf v 2.0 tdi (BMM) Nykii tasakaasulla lämpimänä...15.11.18 - klo:13:31
Nykiikö vain pienillä kierroksilla? Jos, niin kokeileppas tukkia EGR vaikuttaako se.
Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |