Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - kiviski1

#1
Itselläni myös samanlaista ongelmaa. Kaasulla ajettaessa ei ongelmia mutta kun ajaa bensiinillä noin 30-40km häiriövalo syttyy. Autona passat b7 ecofuel 1.4 2012.
#2
Kylmänä 0,24ohm kyseessä thermotop v
#3
Ongelmana passat b7 tehdas bensiini webaston päälle lähtö kylmänä. Ei lähde kylmän päälle surisee muutaman minuutin ja keltainen valo sammuu.
Kone lämpimänä toimii. Kylmänä herjaa (ei liekkiä ). Vaihdettu uusi vesipumppu. Akku jännitteet ok.
Jos tekee kylmänä obdelevenillä ulostulo testin hehkutulppa ja antaa nousta 0,8ohm niin tämän jälkeen lähtee kylmänä napista päälle ?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy