Itselläni myös samanlaista ongelmaa. Kaasulla ajettaessa ei ongelmia mutta kun ajaa bensiinillä noin 30-40km häiriövalo syttyy. Autona passat b7 ecofuel 1.4 2012.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - kiviski1Sivuja1
#1
Passat B7 (11-14) / Vs: Vikakoodi P2177 Järjestelmä liian laihalla, joutokäynti pois päältä (lohko 1)13.03.19 - klo:11:30
Itselläni myös samanlaista ongelmaa. Kaasulla ajettaessa ei ongelmia mutta kun ajaa bensiinillä noin 30-40km häiriövalo syttyy. Autona passat b7 ecofuel 1.4 2012.
#2
Passat B7 (11-14) / Vs: B7 tehdaswebaston sielunelämä13.11.18 - klo:20:11
Kylmänä 0,24ohm kyseessä thermotop v
#3
Passat B7 (11-14) / Vs: B7 tehdaswebaston sielunelämä11.11.18 - klo:07:46
Ongelmana passat b7 tehdas bensiini webaston päälle lähtö kylmänä. Ei lähde kylmän päälle surisee muutaman minuutin ja keltainen valo sammuu.
Kone lämpimänä toimii. Kylmänä herjaa (ei liekkiä ). Vaihdettu uusi vesipumppu. Akku jännitteet ok. Jos tekee kylmänä obdelevenillä ulostulo testin hehkutulppa ja antaa nousta 0,8ohm niin tämän jälkeen lähtee kylmänä napista päälle ? Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |