Pian saa Ida seiskaan myös frunkin:
https://www.facebook.com/share/r/1Dgk9Gxxcw/
https://www.facebook.com/share/r/1Dgk9Gxxcw/
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - KeräsmiesSivuja1
#1
Volkswagen / Vs: ID.721.11.24 - klo:10:01
Pian saa Ida seiskaan myös frunkin:
https://www.facebook.com/share/r/1Dgk9Gxxcw/ #2
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE13.03.19 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 25.01.19 - klo:12:22 No niin, DSM-valopaneeli on nyt paikallaan ja kytkettynä eturitilän takana, rosvoilta turvassa. Asennus tehtiin merkkiliikkeen toimesta, joka asensi aluksi myös kytkennät (relejohtosarja ja canbus-boksi). Autossa on siis alkuperäisenä DLA-ledivalot. Näiden kytkentöjen jälkeen paneeli kuitenkin toimi vain ECO-ajotilassa yhdessä auton normipitkien kanssa, vaihtoi siis automaattisesti ilman DLA:ta lyhyiltä normipitkille ja takaisin. Ajovaloautomatiikka ei kuitenkaan toiminut muissa ajotiloissa (normal/sport/individual) eikä DLA:n kanssa. Tämä oli tietysti turhauttavaa, koska mukautuva valotoiminto jäi näin hyödyntämättä.. Otin yhteyttä tämän foorumin nimimerkkiin ConD:hen, joka poisti canbus-lisäboksin kautta hoidetun herätekytkennän, asensi herätepiuhan koriohjainlaitteelle ja VCDS:llä koodit perään. Nyt valot toimivat niin kuin pitääkin: DLA-systeemi toimii hienosti, ja lisää valotehoa saa yksinkertaisesti työntämällä viiksellä "pakkopitkät" ja samalla lisävalopaneelin päälle, ja paluu DLA-automatiikkaan tapahtuu samoin työntämällä viikseä eteenpäin: a) lisäpitkä päällä 100% kun auton omat pitkät käytössä b) lisäpitkä päällä 100% kun pitkien "vilkutus" käytössä c) lisäpitkä päällä 0% kun kaukovaloassistentti käytössä (deaktivoi lisäpitkän siis kun assari käytössä) d) lisäpitkä päällä 0% kun sumuvalot käytössä (deaktivoi lisäpitkän jos pitää voida käyttää pitkiä ilman assistenttia / sumuvalot päällä) Suuret kiitokset siis ConD:lle avusta! Merkkihuollon kavereilla on vielä opittavaa. #3
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE25.01.19 - klo:10:13
GTE-Passattiin on nyt saatavissa mallikohtainen led-lisävalopaneeli, jota saa tuolta linkin osoitteesta tai Suomesta Lumise.fi. Tulee kiinni grillin taakse auton omiin kiinnikkeisiin. Laitoin tilaukseen, katsotaan miten saadaan toimimaan dla-valosysteemin kanssa.
https://www.dsmdesign.se/content/products/Tillbehor-Personbil/Volkswagen/Passat/885-Volkswagen-Passat-GTE-LED-Ramp-modellanpassat-monteringsfaste-for-montering-bakom-grill.php #4
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE09.11.18 - klo:08:20
Onkos kellään kokemusta lisävalojen laittamisesta tällaiseen dla-systeemillä varustettuun gte-passattiin?
Mallikohtainen etusäleikön taakse asennettava DSM-lisävaloramppi tulee saataville (https://dsmdesign.se/content/products/298-Volkswagen-Passat-Passat-Alltrack-LED-Ramp-modellanpassat-monteringsfaste-for-montering-bakom-grill.php) marraskuun lopulla, ja sellaisen aattelin tuohon laittaa. Saatavilla sitten myös kotimaisen edustajan kautta (www.lumise.fi) Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |