Hei.
Webaston akkua ajattelin vaihtaa kun taitaa olla alkuperäinen v.2011. Ei jaksa kauaan pyöriä ja välillä tulee ajotietokonesee: "Low voltage, Auxiliary heater not avaible"Tällä hetkellä on kontissa Varta AGM 12v 68Ah 380 A DIN 680A EN/SAE. Viime vuonna vaihdatin uuden akun eteen ja siihen ylläpitolaturin. Olisikoha järkeä/mahdollista siirtää se ylläpitolaturi latamaan kontissa olevaa akkua? Minkälaisia akkuja teillä on takana? Voiko sen akun vaihtaa ämätööriki ilman et tietokoneelle pitää jotaki naputella? 😀
Paikallisessa liikkeessä suosittelivat 170â,¬
Exide EK700 70Ah/760A
Webaston akkua ajattelin vaihtaa kun taitaa olla alkuperäinen v.2011. Ei jaksa kauaan pyöriä ja välillä tulee ajotietokonesee: "Low voltage, Auxiliary heater not avaible"Tällä hetkellä on kontissa Varta AGM 12v 68Ah 380 A DIN 680A EN/SAE. Viime vuonna vaihdatin uuden akun eteen ja siihen ylläpitolaturin. Olisikoha järkeä/mahdollista siirtää se ylläpitolaturi latamaan kontissa olevaa akkua? Minkälaisia akkuja teillä on takana? Voiko sen akun vaihtaa ämätööriki ilman et tietokoneelle pitää jotaki naputella? 😀
Paikallisessa liikkeessä suosittelivat 170â,¬
Exide EK700 70Ah/760A
