Mitäs olette mieltä koska tuo 12v akku kannattaa vaihdattaa? Olen palstalta lukenut, että jos pimahtaa, niin auto jää tielle.
Oma GTE 2016 mallia ja vielä alkuperäinen akku. Muutama vuosi sitten kesällä valitti alhaisesta jännitteestä käynnistäessä, mutta sen jälkeen ilmoitusta ei ole tullut. Ilmoitus hävisi heti kun käynnisti uudelleen. Nyt olen huomannut, että -20 asteessa weba ei lähde enää käyntiin. Lauhemmalla kyllä.
Oma GTE 2016 mallia ja vielä alkuperäinen akku. Muutama vuosi sitten kesällä valitti alhaisesta jännitteestä käynnistäessä, mutta sen jälkeen ilmoitusta ei ole tullut. Ilmoitus hävisi heti kun käynnisti uudelleen. Nyt olen huomannut, että -20 asteessa weba ei lähde enää käyntiin. Lauhemmalla kyllä.

