Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Andla

#1
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
30.09.21 - klo:23:00
Lainaus käyttäjältä: duke7 - 26.09.21 - klo:22:00
Tuohon kyllä saa volkkarilta myös pelkän keskipöntön jotain 300â,¬. Pitää sitten katkaista putki ja laittaa siihen tölkkipannalla kiinni. En ole tehnyt enkä tilannut vielä mutta selvitellyt jo.

Moro,
Juu mulla on toi orkkis putki saumatonta takapönttöön asti niin kysyin etusesta taakse asti tuota putkea. Muutoin putki ihan siisti ja ehjä.Made in Poland luki... :(
#2
Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 27.09.21 - klo:23:08
Kokeile vaihtaa puhelimen nimeä asetusvalikosta, niin se tunnistuu uutena yhteyspisteenä.

Moro,
Ei oo näemmä vaikutusta. Niin bluetooth kuin wlan ovat mykkiä...Nettiyhteyttä ei ole millään muotoa. Kyllä tämä vahvasti viittaa Omppu luurin ominaisuuksiin
tai suojajuttuihin....
Pitänee pähkäillä vielä tovi...
Iso Kiitos kuitenkin.
#3
Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 27.09.21 - klo:08:23
mitä tarkoittaa "kaikki on nollattu", mitä siis on tehty ja mille laitteille ja miten?

icloud varmuuskopion palautuksen yhteydessä puhelimen nimi yleensä säilyy samana, mutta puhelimen mac-osoite vaihtuu aina jolloin se yhteyspiste tunnistuu yhdistäville laitteille eri tukiasemana -> eivät suostu yhdistymään, yleensä myös eivät suostu kertomaan että alueella olisi toinenkin samanniminen verkko saatavilla vaan antavat mielenkiintoisia virheilmoituksia.

Moro, auton verkkoasetukset ja luurin asetukset nollattu ja aloitettu uusiksi mut 1Phone 13 ei suostu wlan hotspot toimintaan. Elikä luuria ei löydy ollenkaan.
Volkkarissa on valikossa nollaus ja tehdasasetus esim.verkolle kuin myös luurissakin.
Kaikki kylän heikoimmatkin wlanit näkyy VW wlan taulukossa vaan ei omaa luuria.
Ja vanha 11 pro toimi heittämällä ja löytyi....Pitäskö kokeilla vanhalla löytyykö se..?
#4
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
26.09.21 - klo:20:42
Lainaus käyttäjältä: topiolavi - 25.09.21 - klo:13:46
Noniin,tänään meni auto liikkeeseen takuukorjaukseen

Saako asetuksista pois nuo kysymykset ja varmenteet kun tänne kirjoittelee ???
#5
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
26.09.21 - klo:20:42
Lainaus käyttäjältä: topiolavi - 25.09.21 - klo:13:46
Noniin,tänään meni auto liikkeeseen takuukorjaukseen


Itsellä koko etummainen laippa ihan valmis ja ruosteessa ja 2 pulttia jo poikki....
Tarvikeliikkeet myi ei oota kun liian uusi auto ja VW kertoi putkiston taakse asti maksavan 600-800â,¬... Tehdastilaus...
Laitettu omatoimisesti uusi 2.5" putki tilalle, toimii...
#6
Moro,
Gte Passat 2016, ei onnistu Hotspotin luonti eli ei löydä luuria ollenkaan... Discover Pro Gen.2 .
Vanha iPhone 11 Pro meni heittämällä Passatin kanssa yhteyksiin.
Onko uudessa luurissa jotain liian uutta yhteys hommelia ettei pasuuna enää ymmärrä?
Eli WLANin luonti ei enää onnistu.
Kaikki on nollattu kertaalleen ja uusiksi mutta omenaa ei löydy.

Kiitos etukäteen
#7
Nokkaremmin vaihto on 160.000km max.
Itsellä vaihdettu kun VW ilmoitti "pohjoismaiden speksistä".
#8
Moro,
Itsellä 2016 GTE Passat. Mulla oli bensaputkikamppis ja aikakin jo varattu mutta ilmoitus tuli et VW kiintiö täynnä tuon kamppiksen osalta, joten aika peruttu.
Taisi olla aikaisin keväällä tuo.

Tällähetkellä jokin korkeajännitetarra kamppis... Ei oo mulla vielä tarroitettu konehuonetta.
#9
Kyllä mulle VW ilmoitti uuden vaihtovälin, tosin kun kävin muutoin VW:llä kyselemässä huollon tilaa.

Hintahaarukka oli näemmä laaja Turussa...  ::)

Mitä kaikkea siinä jakoremmitouhussa nyt sitten vaihtuu?
Paljonko oli työaika?
#10
Passat B8 (14-23) / Passat GTE jakohihna
28.03.21 - klo:11:21
Moi,
Onko jollain jo tehty tuo vaihto? Hinta?
Käytyäni VW:n huollossa tuli ilmoitus vaihdon välistä joka on nyt 160.000km.
Volkkarilla uusi pohjoismaan speksi.
Eli mulla menee nyt vaihtoon.
Turku/Raisio suunnalta hintoja?
#11
Kyllä sitä huoltokirjaa voidaan täyttää muissakin kuin merkkihuolloissa.



Itse kävin tänään kyselemässä Passat GTE huollon aikoja ja kerrottiin että jakohihna on laitettu "pohjoisen spekseihin"
eli max.160.000km tai 6v.
Joten mulla menee vaihtoon.
#12
Ruotsin papereista näkyy, että DSG-öljyt vaihdettu jo 60 tkm kohdalla ja tulpat myös. Vaihteiston öljyjä en siis ainakaan vaihdata, mutta miten on tulppien kanssa?
[/quote]

Ja dsg suodatinta ei vaihdeta lainkaan. Tuli itselle juuri yllärinä.
#13
Huoltaminen / DQ400e suodattimen vaihto
13.10.20 - klo:17:15
Moi
Onko kellään vaihdettu suodatinta dq400e dsg laatikkoon? Mikä olisi paras paikka vaihdattaa tuo suodatin?
#14
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
06.09.20 - klo:11:19
Lainaus käyttäjältä: PPGTE - 03.09.20 - klo:14:24
Täällä myös sama polttoaineputkien kamppishuolto edessä. Todettiin pari päivää sitten ja nyt aika varattu parin viikon päähän.

Moi,
Itsellä sama 15.000km huolto, 238â,¬, ja bensaputket myös tuli kamppiksena ilmi. Kuukauden päähän menee...
#15
Passat B8 (14-23) / Vs: Passat GTE
06.09.20 - klo:11:15
Lainaus käyttäjältä: JukkaI - 18.08.20 - klo:07:47
Tyttären -18 mallin "normaalissa" bensa Passatissa paljastui noilla vikakoodeilla (olisiko startti/stoppi ja kaarrevalot vielä ollut lisäksi) syylliseksi toisen takapyörän ABS-anturi.

Itsellä sama ja syy etuoikea ABS anturi .
#16
Navigointi / A6 2013 POI tiedostot
05.04.20 - klo:16:15
Moi,
Audi A6 2013, olisi kiva saada kameratolpat ladattua naviin.

Mistä katsella ja ladata? Hinnat?

#17
Moro,
A6 C7 3.0 TDI_Bi  230Kw 2013 Avant vaihteiston öljyn vaihto.. 8.lovinen
Määrä,
Öljylaatu,
Suodatin,
Huomioitavaa,

Oliko näissä "eri värejä" öljyn suhteen?

Kiitos
#18
Navigointi / Vs: Rns 510 päivitys
15.03.19 - klo:21:47
Sama kävisi Turun seudulla jos löytyy.
#19
Moro,
mulla lakkas tänään rn 510 toimimasta,ei tunnista enää sijaintia...hmmm....Mitä avuksi?? v.15 taitaa olla kartta
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy