Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jukkis86

#1
Omakaan Golf GTE ei suostu pakkasilla (n. -10 astetta tai kylmempi) käyttämään sähköä liikkumiseen. Ei auta, vaikka olisi ajastettu lataus+lämmitys juuri ennen lähtöä. Kysyin päivitystä merkkihuollosta; ensimmäinen aika Vantaalla olisi reilun parin viikon päähän ja päivitys maksaisi n. 100 euroa. Olisikohan tähän päivitykseen mitään nopeampaa ja halvempaa tekijää pääkaupunkiseudulla?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy