Heipä hei. Varmasti tästäkin on täällä juttua, mutta kysytäänpä kuitenkin tyhmänä, kun uusi ole
. Eli ongelma on seuraava. Soitin alkoi temppuilemaan kesken kaiken. Yrittää itsestään lähteä päälle, mutta jää vain "lataus"kuvaan. Mutta virtanappulasta ei suostu lähtemään päälle, ei sitten millään. Kyseessä siis vw alkuperäinen navigaattori soitin. Sulakkeet katsoin ja johdot irroittelin eipä autanut
Ja mistä/mikä soitin tilalle,että toimisi rattinäppäimet, peruutuskamera yms. Laakkoselta uusi maksaa varmasti hunajaa. Tai jos jollain olisi ylimääräisenä kyseistä soitinta, niin olisin kiinnostunut


. Eli ongelma on seuraava. Soitin alkoi temppuilemaan kesken kaiken. Yrittää itsestään lähteä päälle, mutta jää vain "lataus"kuvaan. Mutta virtanappulasta ei suostu lähtemään päälle, ei sitten millään. Kyseessä siis vw alkuperäinen navigaattori soitin. Sulakkeet katsoin ja johdot irroittelin eipä autanut
Ja mistä/mikä soitin tilalle,että toimisi rattinäppäimet, peruutuskamera yms. Laakkoselta uusi maksaa varmasti hunajaa. Tai jos jollain olisi ylimääräisenä kyseistä soitinta, niin olisin kiinnostunut

