Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Jaako

#1
Heipä hei. Varmasti tästäkin on täällä juttua, mutta kysytäänpä kuitenkin tyhmänä, kun uusi ole ::). Eli ongelma on seuraava. Soitin alkoi temppuilemaan kesken kaiken. Yrittää itsestään lähteä päälle, mutta jää vain "lataus"kuvaan. Mutta virtanappulasta ei suostu lähtemään päälle, ei sitten millään. Kyseessä siis vw alkuperäinen navigaattori soitin. Sulakkeet katsoin ja johdot irroittelin eipä autanut :( Ja mistä/mikä soitin tilalle,että toimisi rattinäppäimet, peruutuskamera yms. Laakkoselta uusi maksaa varmasti hunajaa.   Tai jos jollain olisi ylimääräisenä kyseistä soitinta, niin olisin kiinnostunut



Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy