Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Reetu

#1
Itse tilasin samanlaisen Ebaysta, olisko ollut hintaan 12eur kotiin tuotuna.
Toimii oikein hienosti android luurin kanssa. Itse olen käyttänyt juuri tuota Torque ohjelmaa. Voi katsoa lämpötiloja, ahtopaineita yms.
Ihan kiva lelu  :)
#2
Navigointi / Vs: RNS510 Poi tiedostoja
11.04.11 - klo:11:27
Lainaus käyttäjältä: Tos® - 02.03.11 - klo:15:31
Nyt se on mahdollista.
38xx firmikseen saa omia POIta.

Tällä ohjeella riittää pelkkä SD kortin käyttö
http://dl.dropbox.com/u/8035571/POInspect0r/PersonalPOI_Quick_Start_Guide_v1.0.pdf
Ei tartte enää poltella karttaa dvd:lle uusiks kymmentä kertaa :D

Ja tietty pitää pulittaa ohjelman tekijälle 9â,¬ jos haluaa enemmän kuin 50 POIta.


Tuosta voi latailla kamerat
http://tos.pp.fi/images/golf/rns510/PersonalPOI.rar
Laitoin hälytyksen 400metriin, mutta se ei taida vielä pelata.

Tiedot http://www.gps-waypoints.net/gps/ 1.3.2011

Purettu kansio SD kortille.
Tarkista ohjeet PDF sivulta 8 alkaen...



Häiliksen versio kameroista
http://www.mediafire.com/?2ddqap37x8dpnug

Oletko Tos saanut nämä poit oikeasti toimimaan?
Yritin ladata tuon sinun poi-tiedoston omalle koneelle. Lataus onnistui hyvin ja listaan ilmestyi "omat poit" niminen kansio. Mutta kansion alla ei ole mitään.  ???
Firmiksenä minulla 3810 ja Western Europe kartat.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy