Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 28.07.20 - klo:14:00
Öljyn vieminen huoltoon (Pärnänen tai marmori) nyt ei ole mikään ihme asia. Maksatko 90 euroa vai 27.90 euroa. Samaa kamaa laittavat siitä tynnyristä tai sinun tuomasta purkista. Erona on vain tuo posketon hinta millä tehdään kate.
Minä en ymmärrä logiikkaa, jonka perusteella suurin kate pitää tehdä öljyillä, pyyhkijänsulilla tms. tarvikkeilla, joiden hintaa kuluttaja pystyy helposti vertaamaan. Ei muussakaan bisneksessä katetta vedetä tappiin sellaisessa, josta ylihinnan pystyy heti näkemään.


