Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Jamessi

#1
Crafter / Crafterin tavaratilan valo
01.12.17 - klo:19:48
Hei,

Uutta valoa asentaessani taisin tehdä jonkin sortin oikosulun :'(
Kaikki sulakkeet ovat ehjiä mutta silti valon johdoille ei enää tule virtaa.
Valossahan on se viivästetty himmennin systeemi, joten olisikohan se boksi kärvähtänyt.
Mutta missähän se mahtaa sijaita? ja mistä vikaa kannattaisi etsiä?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy