Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - ajv21

#1
Miten **tussa tässä pääsisi eteenpäin, Laakkonen vaan vetoaa että maahantruoja vakuuttaa että ohjelmointi ei vaikuta mihinkään yllä mainittuihin ominaisuuksiin??!!!

#2
125â,¬ jouduin omana osuutena maksamaan pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmän vaihdosta, joka kärvähti ohjelmapäivityksen jälkeen. En ehkä olisi joutunut maksamaan mitään, mutta kun en ollut edellistä (90 tkm) huoltoa tehnyt merkkiliikkeessä niin tehtaan osuus kuulemma jäi mulle;)
Eniten vituttaa se että polttoaineen kulutus on mielestäni noussut matka-ajossa 0,5-1 l/100km (kaupunkiajoa en ole seurannut). Lisäksi mielestäni nykii kiihdyttäessä n. 30km/h vauhdin kohdalla. Mulla on siis skoda suberb. Kyllä tästä pitäisi saada tehdas vastuuseen!!
#3
Lainaus käyttäjältä: ajv21 - 12.09.17 - klo:09:27
Minulla myös päivitys tehtiin n. kk sitten, nyt rupesi palamaan varoitusvalot, ja Laakkosella sanottuun että pakokaasujen kierrätysjärjestelmä sökö, tilaa meiltä osa ja vaihto, hinta n. 900â,¬!!!

Siis eikö maahantuoja tms. todellakaan ota tästä vastuuta??? Onko muut maksaneet vai saaneet "takuuseen?

Jatkokommentti: Tekisi todella mieli perua koko ohjelmistopäivitys, olisikohan se mahdollista?

Sain hieman vängättyä tätä huoltokustannusta. Laakkonen siis ensin ilmoitti ettei ota mitään vastuuta kärvähtyneestä osasta, mutta viittasin tuohon takuuseen niin pitkin hampain suostuivat siihen että maksan pakokaasun kierrätys komponentista + vaihdosta 200â,¬. Olisin muuten vängännyt sen vielä ilmaiseksi mutta vetosivat etten ole viimeistä (pelkkä öljynvaihto) huoltoa tehnyt merkkiliikkeessä, niin suostuin kompromissiin, joka oli minulle kuitenkin suht edullinen.
Pitää huollon jälkeen tarkkailla väheneekö polttoaineen kulutus ja lievä nykiminen osanvaihdon johdosta, voisi olettaa että niin jopa käy. Mutta olisimpa älynnyt olla kokonaan viemättä tuonne ohjelmapäivitykseen. Siitäkin vielä Laakkosella väittivät, ettei ilman sitä mene katsastuksesta läpi mutta se puhe lienee soopaa....
#4
Minulla myös päivitys tehtiin n. kk sitten, nyt rupesi palamaan varoitusvalot, ja Laakkosella sanottuun että pakokaasujen kierrätysjärjestelmä sökö, tilaa meiltä osa ja vaihto, hinta n. 900â,¬!!!

Siis eikö maahantuoja tms. todellakaan ota tästä vastuuta??? Onko muut maksaneet vai saaneet "takuuseen?

Jatkokommentti: Tekisi todella mieli perua koko ohjelmistopäivitys, olisikohan se mahdollista?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy