Hei,
Gte Passat alkoi herjaaman kääntyvistä valoista. Kun auton käynnistää molemmat valot nousevat todella hitaasti ajoasentoon, eivätkä tee sitä normaalia sivuttaisliikettä? Välillä ne taas toimivat normaalisti? Onko muilla ollut vastaavaa käytöstä ja miten/mitä kannattaisi ensimmäisenä tutkia?
T. Mikko
Gte Passat alkoi herjaaman kääntyvistä valoista. Kun auton käynnistää molemmat valot nousevat todella hitaasti ajoasentoon, eivätkä tee sitä normaalia sivuttaisliikettä? Välillä ne taas toimivat normaalisti? Onko muilla ollut vastaavaa käytöstä ja miten/mitä kannattaisi ensimmäisenä tutkia?
T. Mikko
