Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Jone52

#1
Uusi Leon ST tilattu! Maahantuojalla muutama ylimääräinen saatavilla, pitäisi olla minulla jo ensi viikolla. Lauantaina olin vielä Octaviaa ostamassa :-) Viiden vuoden takuu ja melkein pari tonnia halvempi, mutta enemmän varusteita, siihen tarjous ilmaisista talvirenkaista, se oli sitten siinä.

1.0 manuaali, Style paketilla, Media System Plus ja hopea metalliväri
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy