Uusi Leon ST tilattu! Maahantuojalla muutama ylimääräinen saatavilla, pitäisi olla minulla jo ensi viikolla. Lauantaina olin vielä Octaviaa ostamassa :-) Viiden vuoden takuu ja melkein pari tonnia halvempi, mutta enemmän varusteita, siihen tarjous ilmaisista talvirenkaista, se oli sitten siinä.
1.0 manuaali, Style paketilla, Media System Plus ja hopea metalliväri
1.0 manuaali, Style paketilla, Media System Plus ja hopea metalliväri
