Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Jtl45

#1
A3 8V (12–) / A3 jäähdytinneste
17.12.22 - klo:14:42
Terve,

Mikä jäähdytinneste sopii 2020 vuotiseen a3:een, moottori 1,5 tfsi - kiitos etukäteen.
#2
A3 8V (12–) / Audi a3, 35tfsi
26.08.22 - klo:20:43
 Moi jälkeen,

Tuossa koneessa on sylinterin lepuuttajat, millaista ääntä se pitää kun se menee päälle? Vaimo sanoi et tasaisella ajaessa välillä tulee humina niinkuin ajaisi ikkunat raolla - toki kysyin oliko ne auki mut eivät  ;D Hän sanoi et useimmin ääni tulee noin 30 - 40 km/h kohdalla.

Kun lepuutus systeemi menee päälle niin tuleeko mittaristoon jokin merkki?

Auto vaimoni käytössä ja en itse sillä oo pahemmin kurvaillut ja moista huomannut.

Kiitos etukäteen vastanneille
#3
A3 8V (12–) / Audi a3
26.08.22 - klo:06:56
Terve,

Nariseeko jollakin muulla takapenkki tai oletan et ääni tulee takapenkistä ja hanttarin puolelta. Ajon aikaa loppuu itseltä vaan kroppa kesken jotta vois tutkia ajossa  8)
#4
A3 8V (12–) / Vs: Ovi aukon S-Line valo
26.08.22 - klo:06:54
Siis tarkennuksena et tarkoitan kynnylistan valoa
#5
A3 8V (12–) / Ovi aukon S-Line valo
25.08.22 - klo:23:40
Terve,

Meillä on vuoden 2020 sedan S-Line ja hanttarin puoleinen ovivalo ei pala, tietääkö joku miten saa korjattu?
#6
ID.3 / Vs: VW ID.3
28.08.21 - klo:14:10
Moi,

Olemme vainon kanssa miettineet ID3:n hankintaa, mutta meidän taloyhtiössä ei ole mahdollista sitä ladata sekä työpaikalla emme saa ladattu joten kiinnostaisi tietää kuinka monta kilometriä autolla ajelette? Jos se lataisi ostoskeskuksissa niin pitääkö varata noin kolme tuntua aikaa 😂
#7
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
13.01.20 - klo:16:44
Moi,

En tiedä onko ohi aiheen, mutta onko jollakin muulla sellaista ongelmaa et radion volume välillä hiljenee itekseen siis seilaa hieman. Mulla on se nopeden mukaan muuttuva ääni nyt nollassa, se pelittää normaalisti jos sitä säätää. Samaa ongelmaa en ole huomannut jos kuntelen musiikkia bluetoothin kautta.

Mietin voisko tehdasasetuksiin palauttaminen auttaa....

T: Juha
#8
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
27.12.19 - klo:10:07
Moi, toimiiko kyseinen järjestelmä iphonen kanssa?

T: Juha
#9
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
25.12.19 - klo:14:54
Kiitos jälleen infosta!!

Enköhän anna olla, mielestäni 700e on turhanpaljon navigaattorista.

T: Juha
#10
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
25.12.19 - klo:13:26
Kiitos tiedosta.

Entä CarPlay toiminta, minulla ja vaimolla on iphone, saadaammeko ne jotenkin kytkettyä auton mmi näyttöön jonka kautta voisi käyttää navigaattoria?

T: Juha
#11
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
24.12.19 - klo:12:57
Moi,

Hankkisin Audi A3:n jossa on navigointi valmius. Kysyin myyjältä paljonko maksaa navigoinnin aktivointi, hinta kuulemma noin 1000e mut saisin sen heiltä tiukkaan hintaan 700e...

Eikö tuohon löydy jotain edullisempaa vaihtoehtoa jotta sen saa toimimaan?

Kiitos etukäteen vastauksista.
#12
Aivan samanlaista havaittu, käynnistyksen jälkeen pitää erikoista ääntä noin 3 sekunttia. Lämmin kone myös pitää mielestäni ihmeellistä ääntä tyhjäkäynnillä. Onko muilla samaa havaintoa. Kone myös 1.2 TSI ja vuosimalli 2014. Kone on jakoremmillä. Ja niin, huollot tehty ajallaan
#13
Moi,

Unohdin tosiaan mainita auton :). Eli kyseessä on facelift polo, vuosimalli 2014.
#14
Moikka, autossani ei ole vakionopeussäädintä ja kyselisin onko jollakin tietoa kuinka kalliiksi tulisi sellaisen asentaminen. Onko ainoa vaihtoehto viedä auto merkkiliikkeeseen?
#15
Mulla välillä ykkösvaihde oireilee, ei meinaa mennä vaihde päälle. Ongelma on pahin kun auto sammuu vaikka liikennevaloihin, siitä kun paiskaa kytkimen pohjaan ja laittaa vaihdetta niin ei meinaa vaihde mennä päälle. Onko muilla ollut samaa? Auton vuosimalli 2014, ajettu 38000 km.
#16
Polo 6R/6C (09-17) / Vs: 1.2 TSI
09.02.17 - klo:16:39
Kiitos tiedosta
#17
Polo 6R/6C (09-17) / Vs: 1.2 TSI
08.02.17 - klo:19:29
Miten se olisi poistettavissa?
#18
Polo 6R/6C (09-17) / Vs: 1.2 TSI
08.02.17 - klo:18:04
Kiitos todella paljon, juuri sama ääni kyseessä. Voin siis ottaa rauhallisesti sen suhteen  :)
#19
Polo 6R/6C (09-17) / 1.2 TSI
08.02.17 - klo:17:08
Moi,

Ostin käytetyn Polon kaksi viikkoa sitten, auto on facelift eli jakohihna moottorilla. Mikä mahtaa olla kun tasakaasulla kuuluu moottorista sellainen ulina/tuulensuhina (onpa helppo selittää), heti kun painaa kaasua tai nostaa jalan kaasulta niin ääni loppuu, onko ominaisuus tai vika?

Toinen asia on joka häiritsee on vaihteisto, auto on manuaali ja tuntuu välillä et liikennevaloissa ykkös vaihde ei mene kiltisti päälle, onko tuttua jollekkin?

Autollani ajettu 38000km ja on huolettu niinkuin pitää. Muuten todella mukava peli ajella ja menee pienellä polttoaineella.
#20
Moottori ja voimansiirto / 1.2 TSI 2014
07.02.17 - klo:17:31
Moi,

Ostin käytetyn Polon kaksi viikkoa sitten, auto on facelift eli jakohihna moottorilla. Mikä mahtaa olla kun tasakaasulla kuuluu moottorista sellainen ulina/sirinä, heti kun painaa kaasua tai nostaa jalan kaasulta niin ääni loppuu, onko ominaisuus tai vika?

Toinen asia on joka häiritsee on vaihteisto, auto on manuaali ja tuntuu välillä et liikennevaloissa ykkös vaihde ei mene kiltisti päälle, onko tuttua jollekkin?

Autollani ajettu 38000km ja on huolettu niinkuin pitää. Muuten todella mukava peli ajella ja menee pienellä polttoaineella.
#21
Polo 6R/6C (09-17) / Vs: Polo mittaristo
22.01.17 - klo:23:32
Mistäköhän saan vaihdettua lämpötilan kohdalle muuta tietoa?
#22
Polo 6R/6C (09-17) / Vs: Polo mittaristo
22.01.17 - klo:22:10
Ei ole monitoimi ratti, lueskelin jostakin että joku paketti sisältää pakkipiipparin, laajemman ajotietokoneen ja vakionopeudensäätimen.
#23
Polo 6R/6C (09-17) / Vs: Polo mittaristo
22.01.17 - klo:21:08
Ei mun mielestäni, katson huomenna.
#24
Kiitos paljon, on kyllä tosi mukava peli ajella.
#25
Polo 6R/6C (09-17) / Vs: Polo mittaristo
22.01.17 - klo:15:37
Ei siinä ole oikeassa viiksessä kuin se nappi josta voi säätää lasinpyyhkimien nopeuden eli se joka on viiksen päällä ei päässä. Tuossa eiole myöskään cruisea eli onko sitten vain jokin vaatimattomampi versio.
#26
Polo 6R/6C (09-17) / Vs: Polo mittaristo
22.01.17 - klo:15:29
Autoni on confortline, mutta siinä ei ole oikeassa viiksessä noita nappuloita. Kulutuksen saan näkymään stereoiden näytöstä. Auto on siis vuosimallia 2014 ja on facelift malli. Ehkä tuossa ei saa kyseisiä asioita näkymään.
#27
Polo 6R/6C (09-17) / Polo mittaristo
22.01.17 - klo:10:20
Moikka,

Polo tuli tosiaan hankittua ja olen todella positiivisesti yllättynyt. Auto on laadukkaan oloinen ja todella mukava ajaa.

Saako Confort varusteisessa autossa nopeuden näkymään digitaalisesti ulkolämmön tilalle?
#28
Päätös tehty, POLO voitti uuden sitikan
#29
Mikä tuollaisella on reali kulutus ollut, mulla tulee pääosin maantie ajoa
#30
Olin jo varma et päädyn Poloon, mutta tänään olen aika paljon lueskellut ongelmista, esimerkiksi muutamasta mennyt kompura. Tiedän toki ettei Sitikka ole varmastikkaan ongelmaton, mutta siinä olisi se perkuleen takuu 3vuotta :)
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy