Eli kokemuksia kaipailisin kyseisestä moottori-vaihteisto yhdistelmästä farkkuna. Yksin ajellessa tehot varmasti riittävät perusajoon mutta riittääkö voima ja vääntö varsinkin ohitustilanteissa jos autossa esim. 4 hlöä + tavarat? Ja nouseeko kulutus sitten sitä mukaa? Kyseisen auton osto edessä ja toisena vaihtoehtona olisi 1.6 tdi dsg jossa vääntöä olisi enemmän mutta myös käyttövoimavero maksettavana ja korkeampi lähtöhinta eli joutuisin hieman karsimaan lisävarusteista. ACT kone automaatilla nousee hinnaltaan sitten itselleni turhan kalliiksi
