Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Aj

#1
Beetle / Vs: The Beetle -kokemuksia
12.08.16 - klo:18:52
Omani hankin käytettynä heräteostoksena kakkosautoksi. Pari tonnnia 1.2 tsi:llä takana ja olen ollut enemmän kun tyytyväinen. Edellinen omistaja oli bussiin lastuttanut vaikka missään ei ollut mainintaa kun rampista lähtee selkeästi alle tehtaan ilmoittaminen lukemien ja kiertää kun melko korkealle.

Onko kokemuksia 18" vanteista millä ET:llä mahtuu alle ja tulee kaarelle nätisti? 8"  35 ET:llä olisi pari kiinnostavaa vannemallia mutta ei voitti tilata tonnin vanteista ja rengasliikkeessä todeta että ei mahdu.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy