Omani hankin käytettynä heräteostoksena kakkosautoksi. Pari tonnnia 1.2 tsi:llä takana ja olen ollut enemmän kun tyytyväinen. Edellinen omistaja oli bussiin lastuttanut vaikka missään ei ollut mainintaa kun rampista lähtee selkeästi alle tehtaan ilmoittaminen lukemien ja kiertää kun melko korkealle.
Onko kokemuksia 18" vanteista millä ET:llä mahtuu alle ja tulee kaarelle nätisti? 8" 35 ET:llä olisi pari kiinnostavaa vannemallia mutta ei voitti tilata tonnin vanteista ja rengasliikkeessä todeta että ei mahdu.
Onko kokemuksia 18" vanteista millä ET:llä mahtuu alle ja tulee kaarelle nätisti? 8" 35 ET:llä olisi pari kiinnostavaa vannemallia mutta ei voitti tilata tonnin vanteista ja rengasliikkeessä todeta että ei mahdu.
