Nyt saatu Lukitus poistettu Obd11 avulla. Tosiaan webasto ei toimi, vaan menee lukkoon hetken päästä.
Mutta jos auto on käynnissä, niin silloin webasto toimii kyllä. Joten viittaisi varmaan melko varmasti webaston vesipumppuun?
Samalla myös moottorin lämmöt hieman temppuilee... Motarilla kun ajaa niin lämmöt nipin napin 90 astetta, ja kun alkaa ajamaan keskustassa, niin lämmöt tippuu noin 70 asteeseen (tämä siis auton mittarin mukaan). Liittyykö tämä tuohon webasto vikaan, vai olisiko termari vika?
Mutta jos auto on käynnissä, niin silloin webasto toimii kyllä. Joten viittaisi varmaan melko varmasti webaston vesipumppuun?
Samalla myös moottorin lämmöt hieman temppuilee... Motarilla kun ajaa niin lämmöt nipin napin 90 astetta, ja kun alkaa ajamaan keskustassa, niin lämmöt tippuu noin 70 asteeseen (tämä siis auton mittarin mukaan). Liittyykö tämä tuohon webasto vikaan, vai olisiko termari vika?
. Autoon johon tulisi olisi seat leon cupra