Vika oli siinä uudessa käyttämättömässä paristossa. Jostain syystä auton ovien avaus ja sulkeminen toimi kymmenien metrien päästä mutta ajonesto ei. Pariston vaihto uuteen samasta paristosatsista, kauko-ohjaus ja
käynnistys toimii taas.
käynnistys toimii taas.
