Octavia II 2008 1,9 tdi BKC 248 tkm
Nyt on ilmaantunut jonkinlainen jurina vedätettäessä varsinkin pieniltä kierroksilta isoilla vaihteilla. Tiellä vauhdissa ei kuulu. Eilen ajoin pienehköä hyväpintaista tietä vauhdin vaihdellessa 70-80 km/h. Piti ajaa nelosella, koska ääni kiusasi niin paljon. Sillä ajettaessa ääni ei kuulunut. Olisiko se nyt se kaksoismassa? vai vetonivel?
Nyt on ilmaantunut jonkinlainen jurina vedätettäessä varsinkin pieniltä kierroksilta isoilla vaihteilla. Tiellä vauhdissa ei kuulu. Eilen ajoin pienehköä hyväpintaista tietä vauhdin vaihdellessa 70-80 km/h. Piti ajaa nelosella, koska ääni kiusasi niin paljon. Sillä ajettaessa ääni ei kuulunut. Olisiko se nyt se kaksoismassa? vai vetonivel?
