Moro,
Onko jollain esiintynyt polttomoottorista / sen apulaitteista epämääräistä sirinää? Polttomoottorin käydessä vetopäällä kuuluu epämääräistä sirinää. Kaasulta jalan nostaessa sirinä häviää, tuntuu että pakkasilla / kylmällä koneella sirinän ääni on voimistunut. Tänään tuli aamulla punainen kolmio ja näyttöön tuli teksti että 12v akku ei lataudu tai jotain vastaavaa? Mietin että voisiko sirinä tulla laturista? Tosin en tunne yhtään tekniikkaa miten ajoakkua / 12v akkua polttomoottori lataa? Onko molemmille oma laturi?
Onko jollain esiintynyt polttomoottorista / sen apulaitteista epämääräistä sirinää? Polttomoottorin käydessä vetopäällä kuuluu epämääräistä sirinää. Kaasulta jalan nostaessa sirinä häviää, tuntuu että pakkasilla / kylmällä koneella sirinän ääni on voimistunut. Tänään tuli aamulla punainen kolmio ja näyttöön tuli teksti että 12v akku ei lataudu tai jotain vastaavaa? Mietin että voisiko sirinä tulla laturista? Tosin en tunne yhtään tekniikkaa miten ajoakkua / 12v akkua polttomoottori lataa? Onko molemmille oma laturi?
