Työkulkuneuvona 2012 Crafteri 2.0l diisselikoneella.
Auto alkaa nykiä voimakkaasti n. 2100rpm olipa vaihteena 5 tai 6. Olipa auto kylmä tai lämmin, taakka päällä tai tyhjänä.
Onko kellään vastaavaa? Alkaa mennä järki ku aiemmin oli volkkari hlöautopuolella ja sitä ku korjas ensin 20t ja möi sitten 3t ja vaihto japsiin niin ongelmat poistu sillä. Saa nähä onko eessä sama tuon "saksalaisen" romun kanssa..
Oma veikkaus menee suutinpuolelle mutta jos jollain tullut vastaava ongelma vastaan niin mikä oli vikana?
Autoon kerran jo moottori vaihettu takuuseen edellisen omistajan aikana ku suuttimissa oli vikaa ja sössivät vwllä koko koneen.
Auto alkaa nykiä voimakkaasti n. 2100rpm olipa vaihteena 5 tai 6. Olipa auto kylmä tai lämmin, taakka päällä tai tyhjänä.
Onko kellään vastaavaa? Alkaa mennä järki ku aiemmin oli volkkari hlöautopuolella ja sitä ku korjas ensin 20t ja möi sitten 3t ja vaihto japsiin niin ongelmat poistu sillä. Saa nähä onko eessä sama tuon "saksalaisen" romun kanssa..
Oma veikkaus menee suutinpuolelle mutta jos jollain tullut vastaava ongelma vastaan niin mikä oli vikana?
Autoon kerran jo moottori vaihettu takuuseen edellisen omistajan aikana ku suuttimissa oli vikaa ja sössivät vwllä koko koneen.
