Ei mulla oo isompaa tuskaa ollut omani kanssa, jonkun 25tkm yhteisiä kilometrejä takana. DSG askilla ja on todella kiva ajella. Ei se mikään raketti ole mutta käyttöritsana menee täydestä. Kulutus pyörii kympin nurkilla ja verot vuodessa 300 luokkaa.
Mici
Mici
