Eli jos jotakuta vieläkin mietityttää nämä äänet niin tässä omat kokemukseni. 2004 vuoden mallini piti puolen vuoden ajan kylmäkäynnistyksessä rallatusta silloin tällöin. Vein auton huoltoon viime viikolla ja jakoketju todettiin löystyneen. Hintaa kertyi noin 1200-1300e. Katsotaan jatkossa ovatko rallattelut pysyvästi poissa. Samassa huollossa vaihdettiin myös isompi flekti, koska toinen flekteistä ei pyörinyt lainkaan ja toinen huusi viimeistä päivää jatkuvasti. Olen kuullut että tätäkin ongelmaa ollut muillakin. Halusin kertoa siis, että kyllä nämä ketjut valitettavasti joskus löystyvät FSI:ssäkin ennen aikoja (ajettu 115tkm) ja jos joku suunnittelee ketjuremppaa niin edellä mainituissa hinnoissa pyöritään.
