Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Juikki

#1
Superb II (08-15) / Vesipumppu vuotaa
01.05.20 - klo:22:12
Tsi 1.8 vesipumppu vaihdettu ja imusarjan asennus seuraavaksi. Kysymys koskee polttoainesuuttimia joista 3 kpl tuli imusarjan mukana pois otettaessa ja yksi jäi paikalle. Kumpaan suuttimet kannattaa asentaa imusarjaan vai kanteen kun imusarjan laittaa paikalle? Entä suutinten tiivisteet, onko tarve vaihtaa irrotuksen jälkeen?
Mitä muuta huomioitavaa? Kiitos👍
#2
Superb II (08-15) / Ilmastointi häiriö
15.05.18 - klo:20:29
Nyt lämpöisillä keleillä ilmastointi alkanut puhaltaa yhtäkkiä ihan kuumaa ja kosteaa ilmaa sisälle. Alkuun tulee ihan normaalisti kylmää viileetä/kylmää mutta sitten muuttuu ilma niinkuin saunassa olisi? Missähän mätää?
Superb 2008 tsi autona
Kiitos
#3
Pari päivää sitten tein kaupat skoda supeb:stä ja ollut tähän asti tyytyväinen hankintaani.
Kyseessä 1.8 tsi 2009 mallia ja kysymys kuuluu miten saan paritettua iphone 6:sen auton kanssa?
Auto löytää kyllä puhelimen mutta ei ilmeisesti ole yhteensopiva.
Hyviä neuvoja kaivataan. Kiitos
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy