Tsi 1.8 vesipumppu vaihdettu ja imusarjan asennus seuraavaksi. Kysymys koskee polttoainesuuttimia joista 3 kpl tuli imusarjan mukana pois otettaessa ja yksi jäi paikalle. Kumpaan suuttimet kannattaa asentaa imusarjaan vai kanteen kun imusarjan laittaa paikalle? Entä suutinten tiivisteet, onko tarve vaihtaa irrotuksen jälkeen?
Mitä muuta huomioitavaa? Kiitos👍
Mitä muuta huomioitavaa? Kiitos👍
