Yksi kumisista letkuista oli pettänyt ja sisäpinta meni ja tukki letkun kun lähti ajamaan.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - jikSivuja1
#1
Moottori ja voimansiirto / Vs: Seat Exeo 2,0 tdi vm2010,turboko?17.04.23 - klo:20:38
Yksi kumisista letkuista oli pettänyt ja sisäpinta meni ja tukki letkun kun lähti ajamaan.
#2
Exeo (08-) / Vs: Seat Exeo 2,0tdi ahtoletkut litistyy17.04.23 - klo:20:36
Kyllä ,olit oikeassa, tukos imupuolelle .Letkusta oli pettänyt kudokset ja sisäkumi tukki imun
. #3
Moottori ja voimansiirto / Vs: Seat Exeo 2,0 tdi vm2010,turboko?17.04.23 - klo:16:20
Se saattaa alkaa toimimaan ja hetken kuluttua letkut lytyssä ja turbosta pihaustakaan ilmaa.Yleensä jotkut viat saa kuitattua avaimesta mutta tää ei kuittaannu
#4
Moottori ja voimansiirto / Seat Exeo 2,0 tdi vm2010,turboko?17.04.23 - klo:16:15
Tulin Lapista ja yhtäkkiä veto loppu kokonaan, otin kannen auki.kaikki letkut ihan litistyneet eli moottori imi alipainetta.Putsasin ilmansuodattimen ,auttoi hetkeksi.sitten otin koko letkun pois imusarjasta jajoin ilman turboa kotiin.Nyt tutkin että voiko muuttava siipisen jumissa olevat siivet tommosen ,toimi taas hetken tänään sitten imi letkut littuun.
Onko kellään kokemusta? #5
Exeo (08-) / Vs: Seat Exeo 2,0tdi ahtoletkut litistyy17.04.23 - klo:08:11
Kokeilin ,vetää lyttyyn.Katon tänään välijäähdyttimen
#6
Exeo (08-) / Seat Exeo 2,0tdi ahtoletkut litistyy16.04.23 - klo:16:16
Tulin Lapista ja yhtäkkiä veto loppu kokonaan, otin kannen auki.kaikki letkut ihan litistyneet eli moottori imi alipainetta.Putsasin ilmansuodattimen ,auttoi hetkeksi.sitten otin koko letkun pois imusarjasta jajoin ilman turboa kotiin.Nyt tutkin että voiko muuttava siipisen jumissa olevat siivet tommosen ,toimi taas hetken tänään sitten imi letkut littuun.
Onko kellään kokemusta? #7
Moottori ja voimansiirto / seat altea xl ravistaa18.07.15 - klo:09:03
Terve
Vaihdoin kaksoismassan ja kytkimen.Ne ongelmat hävisi mutta toinen tuli tilalle :-\Lämpimänä ravistaa käynnistet- täessä.Kone on 1,9tdi bxe.Käynnistyttyään käy ok mutta käynnistyksessä saattaa ravistaa voimakkaasti?Kylmänä todella hyvä ja juoheva käynnistys.Eikä aina tee sitä lämpösenäkään,huomasin että ilmastoinnin päällä ololla on vaikutusta? #8
Moottori ja voimansiirto / Vs: seat altea xl kaksoismassa11.07.15 - klo:23:15
kone 0n bxe ja 5 vaihteinen ,unohtu
#9
Moottori ja voimansiirto / seat altea xl kaksoismassa11.07.15 - klo:23:04
Moi
Tilasin sachs kaksoismassa +kytkin setin ja siinä ei ollu mitään momentteja mukana? tietääks kukaan että mihin momenttiin se vauhtipyörä pitää kiristää?Se oli jo valmiiksi koottu mutta uskaltaako sen laittaa koko pakettina kiinni? Eli onko keskitetty ja setelma vedetty momenttiin,ainii onko niissä vauhtipyörän pulteissa oleva vihree lukitetta eli tarviiko laittaa? Kiitos jos joku tietää Sivuja1
|
![]()
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |