Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jaytski

#1
Tervehdys!

Uusi täällä, mutta aloitetaan kysymyksillä  ::)

Ensinnäkin mikä osa on tässä kuvassa? Lähtee letku koneeseen joka on siis poikki:
image . Letkun poikki oleminen vaikuttaneen käyntiin kun käy tosiaan vähän huonosti?

Toiseksi, jakopäästä heittää öljyä. Onko tekemätön paikka tehdä jakopään remppaa plus vaihtaa nokka- ja/tai kampiakselin stefoja itse tähän 1.6 koneeseen? Muutamaan autoon tullut homma tehtyä, muttei nyt satu olemaan vielä alfamerin opusta nokan alla. Tarvitaanko erikoistyökaluja tms?

Kiitos jo etukäteen!
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy