Tervehdys!
Uusi täällä, mutta aloitetaan kysymyksillä
Ensinnäkin mikä osa on tässä kuvassa? Lähtee letku koneeseen joka on siis poikki:
image . Letkun poikki oleminen vaikuttaneen käyntiin kun käy tosiaan vähän huonosti?
Toiseksi, jakopäästä heittää öljyä. Onko tekemätön paikka tehdä jakopään remppaa plus vaihtaa nokka- ja/tai kampiakselin stefoja itse tähän 1.6 koneeseen? Muutamaan autoon tullut homma tehtyä, muttei nyt satu olemaan vielä alfamerin opusta nokan alla. Tarvitaanko erikoistyökaluja tms?
Kiitos jo etukäteen!
Uusi täällä, mutta aloitetaan kysymyksillä

Ensinnäkin mikä osa on tässä kuvassa? Lähtee letku koneeseen joka on siis poikki:
image . Letkun poikki oleminen vaikuttaneen käyntiin kun käy tosiaan vähän huonosti?
Toiseksi, jakopäästä heittää öljyä. Onko tekemätön paikka tehdä jakopään remppaa plus vaihtaa nokka- ja/tai kampiakselin stefoja itse tähän 1.6 koneeseen? Muutamaan autoon tullut homma tehtyä, muttei nyt satu olemaan vielä alfamerin opusta nokan alla. Tarvitaanko erikoistyökaluja tms?
Kiitos jo etukäteen!
