Apua tarvittaisiin pornaisissa.
Potilaana olis -07 portteri, nyt rempan jälkeen tarvitsis lukea vikakoodit... Autoon tein seuraavia masennuksia: Suuttimien tiivisteet uusittu, pari pinnapulttia pakosarjaan, uusi turbo. Nyt joutokäynnillä toimii mutta vetoa ei oo. Hehkun valo vilkkuu, moottorin vikavalo palaa ja näyttöön tulee engine workshop. Mikä liitin on jäänyt irti??
Potilaana olis -07 portteri, nyt rempan jälkeen tarvitsis lukea vikakoodit... Autoon tein seuraavia masennuksia: Suuttimien tiivisteet uusittu, pari pinnapulttia pakosarjaan, uusi turbo. Nyt joutokäynnillä toimii mutta vetoa ei oo. Hehkun valo vilkkuu, moottorin vikavalo palaa ja näyttöön tulee engine workshop. Mikä liitin on jäänyt irti??
